Укрзалізниця планує модернізувати електропоїзди
Маємо забезпечити максимальну модернізацію електропоїздів для оновлення рухомого складу УЗ, - Владислав Криклій
Учора, 2 лютого, Міністр інфраструктури Владислав Криклій відвідав ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод», де ознайомився з промисловою виставкою сучасних розробок елементів салонного інтер’єру вагонів електропоїздів та поспілкувався з вітчизняними виробникамиє, інформує Урядовий портал.
- На сьогодні Київський електровагоноремонтний завод виконує капремонт і модернізацію електропоїздів. І ми маємо всіляко підтримувати та мотивувати наших виробників і забезпечувати максимальну модернізацію електропоїздів власними силами, адже це не лише нові робочі місця, а й нові можливості для розвитку економіки. Попри пандемію та кризу минулого року КЕВРЗ вдалося завершити запланований ремонт електропоїзду для Південно-Західної залізниці та ввести його в експлуатацію. У планах на 2021 рік – капітальний ремонт з подовженням терміну експлуатації 11 електропоїздів, - зазначив Владислав Криклій.
Усі елементи виставки були розроблені та втілені вітчизняними інженерами та виробниками для поліпшення умов проїзду для пасажирів, покращення та полегшення роботи локомотивних бригад, а також для осучаснення дизайну інтер'єру вагонів. Крім цього, були представлені запасні частини та комплектуючі, виготовлені на ПрАТ «КЕВРЗ».
За словами Владислава Криклія, ключовим моментом у реформуванні залізниці для України залишається прийняття Верховною Радою законопроекту «Про залізничний транспорт», який передбачає створення конкурентного ринку перевезень. Також цей закон визначає організацію суспільно важливих перевезень пасажирів залізничним транспортом. Такий механізм дозволить забезпечити належну якість послуг з перевезення пасажирів приміськими електричками та вирішити проблему їх оплати.
- Укрзалізниця вже провела збір пропозицій і зауважень від своїх клієнтів та успішно їх опрацювала. І я вважаю, що до багатьох з них ми обов’язково маємо дослухатися. Це і кондиціонування, і розташування розеток, і не менш важливе питання розміщення місць для багажу. Воно має збільшитись і бути більш зручним та функціональним, - наголосив Міністр.
За статистикою Укрзалізниці, на сьогодні інвентарний парк пасажирських вагонів основних перевезень складає 3826 вагонів, з яких лише 12,8% віком до 28 років. При цьому середній вік вагонів складає 29,9 року, а відсоток зносу 92,6%. У ході свого візиту Владислав Криклій оглянув виробничі потужності депо, зокрема вагоноскладальний цех, де відбуваються основні етапи ремонту пасажирських вагонів, дільницю з ремонту колісних пар, а також малярний цех, де усувають пошкодження покриття кузовів вагонів та готують їх до фарбування.
Довідково
ПрАТ «КЕВРЗ» спеціалізується на виконанні капітальних ремонтів обсягу КР-1, КР-2 та капітально-відновлювальних (КРП) ремонтів електропоїздів постійного струму – ЕР1, ЕР2, в/і, ЕР2Р, ЕР2Т і змінного струму – ЕР9П, ЕР9М, ЕР9Е, ЕР9Т виробництва Ризького вагонобудівного заводу та електропоїздів постійного струму серії ЕПЛ2Т і причіпних вагонів дизель-поїздів ДПЛ виробництва ХК «Луганськтепловоз».
ПрАТ «КЕВРЗ» - підприємство, що виконує на замовлення структурних підрозділів Укрзалізниці поглиблені модернізації рухомого складу спрямовані на забезпечення безпеки руху, належних умов перевезення пасажирів, роботи локомотивних бригад та осучаснення дизайну салонів вагонів. ПрАТ «КЕВРЗ» також виготовляє на замовлення структурних підрозділів запасні частини до моторвагонного рухомого складу, що застосовуються як ремонтні комплекти під час проведення поточних ремонтів.
ФОТО сайту VECTORNEWS