«Еко-виклик!» – подбай про свою планету

  • 10 черв. 2016 13:52
  • 1071
    • Новина «Еко-виклик!» – подбай про свою планету Ранкове місто. Кропивницький

    Чисті та охайні вулиці, мальовничі зелені парки та сквери, повсюди квіти – так виглядає місто, де хочеться жити. Так може виглядати твоє рідне місто. Для цього потрібно небагато – власноруч зробити невеличкий внесок у красу довкілля. Таку ідею пропагує акція компанії САН ІнБев Україна – «Еко-виклик!», що триватиме до 1 липня. Промосайт акції закликає небайдужих українців втілити хоча б одну еко-ідею і залучити до важливої справи своїх знайомих.

    Організатори очікують, що акція об`єднає тисячі українців із різних міст і змінить на краще вигляд країни. «Еко-виклик» – це в позитивному сенсі провокація, направлена на тих, хто давно залучений до екологічних ініціатив. Акція орієнтована й на тих людей, які готові допомагати, але їм не вистачає поштовху до дії, або ж мотивації у вигляді корисного призу. Протягом одного місяця кожна екодія буде зареєстрована на нашому сайті та зможе взяти участь у конкурсі. Втім, у цій сфері немає конкуренції, є лише дух суперництва в загальному бажанні змінювати нашу країну на краще», – пояснює Денис Хренов, виконуючий обов’язки генерального директора компанії САН ІнБеВ Україна.

    Стати екогероєм свого часу легко. Треба зайти на сайт компанії http://www.suninbev.com.ua, та перейти на сторінку акції. За допомогою випадкового генератора обрати екозавдання. Серед можливих дії які можуть запропонувати: посадити дерево, здати макулатуру, організувати прибирання у своєму мікрорайоні разом із сусідами тощо. Словом, прості дії, які під силу кожному.

    Процес виконання екозавдання потрібно сфотографувати і завантажити світлину з хештегом #ековиклик2016 у свій аккаунт в Instagram або Facebook. Всі фото з хештегом  потраплять на мапу «Екогероїв» на сайт акції.

    Згодом можна знайти себе на мапі та поширити посилання про свій виклик у соцмережах, також можна спостерігати за іншими активістами та залучати до акції друзів і родичів.

    Задоволення від краси навколо – це вже нагорода, проте організатори підготували також додаткові подарунки. Щотижня серед героїв розігруватимуться екосумки, набори для пікніка та намети для кемпінгу.

    Інформаційна довідка:

    ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об'єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2015 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 32,4% у натуральному вираженні за даними міжнародної соціологічної маркетингової компанії Nielsen Holdings N.V.

    www.facebook.com/SUNInBev.UA

    www.suninbev.com.ua