Кожному зверненню - особлива увага
Держава через своїх представників всім без винятку надає змогу отримати своєчасну відповідь, стає на бік кожної людини. Тому відповідальним обов’язком посадових і службових осіб є об’єктивний розгляд звернень громадян в установлені терміни, задоволення їх законних прав та інтересів.
Зокрема, фахівці ГУ ДФС у Кіровоградській області постійно приділяють особливу увагу об’єктивному розгляду звернень громадян та оперативному вирішенню порушених питань.
За І квартал 2016 року до ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшло 75 письмових звернення громадян, що на 6 звернень менше, ніж за аналогічний період 2015 року, з них: 74 заяви та 1 скарга. У письмових зверненнях громадяни, а це здебільшого пенсіонери та підприємці, порушували питання переважно щодо контрольно-перевірочної роботи, адміністрування податків, інформування про ухилення від сплати податків та соціального захисту.
Отже, в результаті: 65 звернень виконано в термін та 10 звернень знаходяться на виконанні.
Протягом січня - березня 2016 року в органах ГУ ДФС у Кіровоградській області здійснено 65 прийомів за зверненнями громадян, з них: 59 заяв та 6 пропозицій, яким надана усна відповідь та роз’яснення.
Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи, реєстрації та обліку платників.
ГУ ДФС у Кіровоградській області