ПриватБанк попереджає своїх клієнтів про шахраїв

  • 3 бер. 2017 10:17
  • 978
    • Новина ПриватБанк попереджає своїх клієнтів про шахраїв Ранкове місто. Кропивницький
     
    На днях відбулося масове розсилання спаму на електронні поштові скриньки українців від імені ПриватБанку.
    Листи було надіслано від користувачів із доменним ім’ям  ***.ru та ***com.ua
    Звертаємо вашу увагу, що пошта, з якої приходить інформація від банку, завжди закінчується на @privatbank.ua та @pbank.com.ua. Будь-які сторонні адресанти, які маніпулюють назвою ПриватБанку, є банальними розповсюджувачами спаму та шахраями!
    Фейкові листи мають певний шаблон змісту: вітання клієнта, повідомлення про відкриття нового рахунку та прохання перейти за посиланням для ознайомлення з ним. Окрім побажань гарного дня та інших атрибутів лояльності до клієнта лист містить телефон для нібито дзвінків із-за кордону.
    Будьте обережні: у жодному разі НЕ МОЖНА переходити за посиланнями, завантажувати чи встановлювати файли з листа, якщо його отримано не від відправника @privatbank.ua та @pbank.com.ua. Це може призвести не лише до пошкодження програмного забезпечення, а й до втрати персональних даних.
    Нагадуємо, що безпека клієнтів – найважливіший пріоритет ПриватБанку. За будь-яких питань чи сумнівів ви завжди можете звернутись за телефоном клієнтської підтримки 3700 та перевірити отримані дані.
    Більше про правила безпеки – за посиланням https://privatbank.ua/ru/safeness/
     
    Прес-служба ПриватБанку у Кропивницькому.