ПриватБанк попереджає своїх клієнтів про шахраїв
3 бер. 2017 10:17
978
На днях відбулося масове розсилання спаму на електронні поштові скриньки українців від імені ПриватБанку.
Листи було надіслано від користувачів із доменним ім’ям ***.ru та ***com.ua
Звертаємо вашу увагу, що пошта, з якої приходить інформація від банку, завжди закінчується на @privatbank.ua та @pbank.com.ua. Будь-які сторонні адресанти, які маніпулюють назвою ПриватБанку, є банальними розповсюджувачами спаму та шахраями!
Фейкові листи мають певний шаблон змісту: вітання клієнта, повідомлення про відкриття нового рахунку та прохання перейти за посиланням для ознайомлення з ним. Окрім побажань гарного дня та інших атрибутів лояльності до клієнта лист містить телефон для нібито дзвінків із-за кордону.
Будьте обережні: у жодному разі НЕ МОЖНА переходити за посиланнями, завантажувати чи встановлювати файли з листа, якщо його отримано не від відправника @privatbank.ua та @pbank.com.ua. Це може призвести не лише до пошкодження програмного забезпечення, а й до втрати персональних даних.
Нагадуємо, що безпека клієнтів – найважливіший пріоритет ПриватБанку. За будь-яких питань чи сумнівів ви завжди можете звернутись за телефоном клієнтської підтримки 3700 та перевірити отримані дані.
Більше про правила безпеки – за посиланням https://privatbank.ua/ru/safeness/
Прес-служба ПриватБанку у Кропивницькому.