Антикорупційний сервіс «Пульс» допоміг 24 кіровоградцям

  • 16 трав. 2016 09:33
  • 900
    • Новина Антикорупційний сервіс «Пульс» допоміг 24 кіровоградцям Ранкове місто. Кропивницький

    З початку 2016 року до антикорупційного сервісу „Пульс” надійшло 24 звернення щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС Кіровоградської області. Від загальної кількості найбільш актуальними та проблемними є питання щодо роботи органів ДФС, звітності та реєстрації накладних, системи електронного адміністрування ПДВ тощо.

    На звернення платників надавались вичерпні відповіді. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів розгляду.

    Головне управління ДФС у Кіровоградській області нагадує про унікальний сервіс Державної фіскальної служби «Пульс», який приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання, що виникають в процесі взаємовідносин з фіскальними органами, пов’язаними з адмініструванням податків та зборів. Сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.

    Даний сервіс створено органами ДФС з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, а також про можливі корупційні дії.

    Лінія працює цілодобово. Звернутися на сервіс «Пульс» можна за телефоном: (044) 284-00-07.

    ГУ ДФС у Кіровоградській області