Новий кропивницький «патруль»
11 бер. 2017 09:47
1326
Підвищення тарифів на проїзд в громадському транспорті Кропивницького містян не дуже порадувало, однак було прийнято досить спокійно. Жодних пікетів, бунтів і подібних серйозних потрясінь. Насправді городяни розуміють — все й справді дорожчає, тож рано чи пізно це мало б статись.
Та все частіше й частіше кропивничани почали згадувати про те, що перевізники, по суті, частенько не виконують взятих на себе зобов’язань: дотримання інтервалу руху, перевезення пасажирів у вечірній час, пільговий проїзд для окремих груп городян і так далі. На гарячу лінію міського голови посипались дзвінки з вимогою розірвати договори з безвідповідальними підприємцями, які навіть отримавши підвищення тарифів, так і не спромоглись надати нормальний сервіс.
Саме тому з’явилась концепція створення у місті так званих «транспортних патрулів», які б контролювали роботу маршрутчиків, а в разі наявності порушень одразу їх актували та доводили до відома керівництво міста.
Про роботу таких патрулів ми запитали у начальника управління розвитку транспорту та зв’язку Олександра Вергуна. Розмова видалась невимушеною та інформативною. А розпочалась із запевнення чиновника — для роботи «патрулів» все готове.
— Будемо виходити перевіряти. Коли і куди, не скажу. Не тому, що не хочу чи не знаю, просто про перевірки ми не хочемо попереджати перевізників, аби уникнути «гри на публіку».
— Це будуть спонтанні перевірки?
— Можна і так сказати.
— Кого плануєте залучати до перевірок?
— Будуть представники громадської ради, управління Укртрансбезпеки Кіровоградської області, управління транспорту. В подальшому плануємо залучати до постійної роботи працівників Держпродспоживслужби, колишньої санстанції.
— Така перевірка буде проводитися за фактами, про які вам повідомлятимуть мешканці міста, чи управління транспорту буде самостійно їх ініціювати?
— Це буде регулярна робота. Буде перевірятися кількість транспортних засобів на маршрутах, інтервали руху, особлива увага буде приділятися роботі у вечірній час. Це буде перший блок роботи. Другий блок складатиметься із перевірки санітарного стану маршруток та кінцевих зупинок. Група буде виїжджати на маршрути, заходити до транспортних засобів і перевіряти їхній санітарний стан. Крім того слідкуватимемо, аби водії не захаращували території навколо кінцевих зупинок. Третій блок перевірок буде складатися з візитів на підприємства перевізників. Будемо перевіряти ремонтно–технічну базу, службу безпеки, медичну службу, контрольно–технічний пункт та ще багато чого.
— Після прийняття рішення про підвищення тарифів чи зверталися зі скаргами самі мешканці? Адже у фейсбуці було дуже багато інформації та незадоволення саме якістю надаваних послуг.
— Насправді кількість заяв та звернень практично не змінила. Якогось поліпшення чи погіршення ситуації я не спостерігаю. Однак це грає не на корить перевізників, адже вони обіцяли з підвищенням цін якісне виконання умов договорів. Поки що я цього не помічаю. Тож будемо контролювати даний процес.
— Чи зверталися до Вас перевізники з проханнями чи пропозиціями стосовно покращення співпраці? Можливо, і у них ще залишились ідеї та побажання.
— Звертаються щодня по різним питанням. В основному з питань пільговиків, а от зараз, коли сніг зійшов, багато часу доводиться вислуховувати пропозиції перевізників щодо ремонту тих чи інших доріг. Будемо намагатись враховувати ці побажання. Адже потрібно розуміти — від цього також залежить комфорт пасажирів, тобто нас з вами.
— Електронна петиція щодо скасування рішення виконкому про підвищення вартості проїзду вже набрала достатню кількість голосів, тож має бути винесена на розгляд комісії та виконкому. Яку позицію займе ваше управління?
— На жаль, сьогодні все зросло у ціні і попередня вартість проїзду просто не покривала усіх витрат перевізників. При цьому відтепер до цих фірм буде прикута посилена увага, а за помилки чи недопрацювання ми будемо карати, можливо ,навіть розірванням договорів. Ми готові до таких кроків і впевнений, містяни нас підтримають у даному питанні.
Павло Лисниченко